V-ati gandit vre-o data la intrebarea: de ce sa ne mai pese de Israel ?

Click to answer and join the discussion →
Comments (2) | | Posted in Questions
Disclosure of Material Connection: Some of the links in the post above are “affiliate links.” This means if you click on the link and purchase the item, I will receive an affiliate commission. Regardless, I only recommend products or services I use personally and believe will add value to my readers. I am disclosing this in accordance with the Federal Trade Commission’s 16 CFR, Part 255: “Guides Concerning the Use of Endorsements and Testimonials in Advertising.”

NOTĂ: Îmi rezerv dreptul de a şterge comentările ofensive sau off-topic

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 thoughts on “V-ati gandit vre-o data la intrebarea: de ce sa ne mai pese de Israel ?

  1. “de ce sa ne mai pese de Israel ?”
    R. Lucruri pline de slavă au fost spuse despre cetatea lui Dumnezeu! (Psalmul 87:1-3).
    Străbateţi Sionul şi ocoliţi-l, număraţi-i turnurile, priviţi-i întăritura şi cercetaţi-i palatele, ca să povestiţi celor ce vor veni după ei. Iată, Dumnezeul acesta este Dumnezeul nostru în veci de veci; El va fi călăuza noastră până la moarte. (Psalmi 48:12-14)
    Atunci când fiii lui Core au scris despre Sion în Psalmul 48, ei vorbeau de oraşul Ierusalim, pentru că el este Sionul, cetatea Ierusalim (2 Samuel 5:6-7; 1 Cronici 11:4-5; 1 Regi 8:1), după cum tot astfel Psalmul 48:2 declară: Frumoasă înălţime, bucuria întregului pământ, este muntele Sionului; în partea de miazănoapte este cetatea Marelui Împărat. Cetatea sau oraşul acesta, este Ierusalimul.
    Ierusalimul este un termen folosit pentru a localiza oraşul de pe pământ cunoscut anterior ca Iebus (ex. Iosua 15:8; 18:28; Judecători 19:10), şi mai există de asemeni un Ierusalim ceresc (Galateni 4:26; Evrei 12:22). De asemenea, este un termen utilizat pentru locuitorii săi, cei care au păcătuit împotriva Domnului (ex. Ieremia 4:14; 8:5; Plângeri 1:8), şi se numeşte spiritual Sodoma şi Egipt (Apoc. 11:8). Şi mai este, un termen folosit cu referire la ambele legăminte vechi şi nou (Galateni 4:24-25).
    Ierusalimul, este de asemenea cetatea marelui Împărat (Matei 5:35). Domnul l-a ales (Psalmul 132:13; Zaharia 3:2), acolo unde Domnul locuieşte (ex. Psalmul 9:11; 76:2, 135:21), acolo unde Domnul este mare (Psalmul 99:2), acolo unde Îşi are focul şi cuptorul (Isaia 31:9; a se vedea, de asemenea, Isaia 33:14; Evrei 12:29), acolo unde El răcneşte şi unde glasul Lui răsună (Amos 1:2; Ioel 3:16; Mica 4:2), şi de acolo străluceşte Dumnezeu (Psalmul 50:2). Este numit “întruparea frumuseţii desăvârşite” (Psalmul 50:2; Plângeri 2:15), “bucuria întregului pământ” (Psalmul 48:2; Plângeri 2:15), şi va fi numit în viitor “oraşul Adevărului” sau “Cetatea cea credincioasă” (Zaharia 8:3). Şi desigur, Ierusalimul este numit Dumnezeu. “Iată, Dumnezeul acesta este Dumnezeul nostru în veci de veci” (Psalmul 48:12-14).